پیامک برای مراکز فرهنگی و آموزشی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴
پیام کوتاه برای اداره کل ارشاد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۴

پیامک برای شرکت های بازرگانی و خدماتی

اولین سوالی که ممکن است به ذهن شما خطور کند این است که آیا شرکت های بازرگانی و خدماتی نیز به پیام کوتاه ایران اس ام اس پنل نباز دارند یا خیر ؟
حال در هشت مورد اساسی ، ایران اس ام اس پنل به شما خواهد گفت که شما نیز به یورد اس ام اس پنل برای اطلاع رسانی های خود نیاز دارید :

۱- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.
مثلا : مشتری گرامی عرضه مدلهای جدید کیف لپ تاپ شروع شد.

۲- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که برای مشتریان قدیمی در نظر گرفته اید را از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.

۳-ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف
۴-هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر میگیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

۵- تبریک مناسبتهای خاص مثل تولد و …

۶- استفاده از سیستم پاسخگویی خودکار ایران اس ام اس پنل ،برای ارسال مشخصات کالاهای موجود . مثلا با ارسال عدد ۱ مشخصات کالای X برای مشتری ارسال میشود.

این سیستم مناسب کلیه شرکت های بازرگانی و خدماتی در سرتاسر کشورمان ایران است که می تواند جدای از کاربردهایی که ذکر بسیاری از کاربردهای مفید دیگر هم داشته باشد . با راه اندازی این سیستم برای شرکت خود ، شما به جمع سیستم های هوشمند پاسخگویی آنلاین خواهید پیوست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *